Hei moi vaan kaikki!! ;>> Mä en nytte muista mitä fonaa oon käyttäny nuissa edellisissä merkinnöissä, ja mun tuurilla en kuitenkaa valinnu oikeeta fonaa.. Joten näyttääpi sitten aikas sekavalta! Ni.

Tulin just tallilta.. oon ihan puhki!! No, en nyt sentää. Juksasin >8DDD Hähhäähhää!! Hehe. Ridasin Ramonilla<3333 Se oli niin ihana!! Sil oli ihan keinuhevosen laukka!! Mut harjotusravi alko ihan oikeesti vituttamaan, mut ei se oo Ramonin vika et on arabi.. Muuten se oli tosi kiva :) Oliolilolioli!! En ollu ennen menny sillä, et tiennytkään sitä..! Ai että mul on taas hauskaa xP

Huomenna on terpan tunti... eiiiii taas??!!??! Aika naurettavaa et se on päältä melkein kalju!! Nop, ei sekää sille mitää voi, mut te ette ees oo nähny sitä!!!!! Se on siis nainen XXXDD Ja puoliks kalju. Phöhh.! Mä tarkistan aina pelkästää et on terpan kirjat ja vihko mukana ja terpan läksyt tehty, muuta ei tarttekkaa kattoo. Ku jos on unohtanu vaik tehä läksyt, ni voi jeesus! Se on niin inhottava, pitää kaikki tehtävätki tehä tunnil 10 minuutis, ja jos ei ehi ni se alkaa siitäki mäkättää. Sit se piti hullun saarnan siitä, et kukaa ei sitte saa varastaa SEN liimoja ja saksia mitä me aina lainataa.. Siis voi vammane, kylhä sen nyt kaikki tajuu ettei siin oo mitää järkee kössii niitä!! Se on kyllä nii kivikautinen että heko heko!!! Ja tää on sitte siis ihan totta, mä en liiottele yhtään! Olkaa onnellisii ku ette oo sen tunneil..

Ja tänää oli Hohdin tunti.. se opettaa kuvista. Me piirrettiin mangaa.. oli tosi kivaa!! Kukaa ei vaa sen selityksist tajuu mitää.. Hohti ja Terppa on meiän koulun oudoimmat maikat. Ei mitään lisättävää! En nyt ala selittää mikä hohdis on outoo, sen näkee jo päällepäin. Mutku te ette oo nähny sitä (tuskinpa) ni ette voi tietää, ja mä uskon ettette ees haluu tietää.. On kai paras etten kerro!!

Asiasta toiseen.. hmm.. Mul ei nyt sit kai oo mitään kerrottavaa..? Must on kivaa kirjottaa kaikkii uusii juttuihi, niinku esim. tähän blogiin!! Mut sit ku pitäs lisätä jotai mun sivuille mitkä on kohta 4 kuukautta vanhat, ni ei vois vähempää kiinnostaa. Must uudet jutut on aina kivoja. Niinku varmaa kaikista.. Vai?

No, mork mää lähden nyt!! :D