Mooo.. Nyt on sitten koulutkin jo ehtiny alkaa 8DD En kokenut mitään kauheita järkytyksiä, kaikki oli ihan normaalisti. Tänään mulla oli just ekan kerran ranskaa.. Bonjour vai salut? Mul oli kaksari, ja ehittiin jo aika paljon.. Kirjoteltiin just noita tervehdyksiä ja "Minun nimeni on.." juttuja vihkoon. Sit me juteltiin kaikista ranskalaisista kuuluisista ihmisistä ja nähtävyyksistä ja niiiin edelleen... Ja ne kirjat on vaaleanvihreet!! Jeees! Se väri vaikuttaa muuten ihan hitôsti siihen et miten asennoituu siihen aineeseen. Ainakin mulla 8DD Koska seiskalla ruotsin kirjat oli sellaset kulahtaneen keltaset, sen takia mulle jäi sellanen kuva ruotsista et se on sellasta kulahtaneen keltasta pashaa.. Ja siks en tykkää ruotsista. ;D Mut enkun ja ranskan kirjat on hienot, joten tykkään niistä kielistä. 8>>

Sit mul on valokuvausta.. Kivaa! Mut kolme tuntii on jo menny enkä oo vielkää päässy ottaa valokuvii!!!! Hohdil on nii kauhee ´´kiire´´ ja se juoksee siel korkkareis pitkin luokkaa.. Meinasin suositella sille lenkkareita ja englannin kurssia, koska se ääntää niitä enkun sanoi niin sika hyvin!! Joo.. ens kerralla otan oman kameran mukaan. Vaik se aik surkee onki, haluisin uuden. 10 mekapikseliä, sellasen mä haluun!
Noo menenkin tästä..

Au revoir!