Nita on ihan ok, tai siis ihan kunnossa, se kävelee ja syö ja juo ja kiipeilee ja on ihan normaalisti ^^ Ihme, mutta hyvä!!!! Leikin just äsken sen  kanssa, yläkerrassa vaan.. :> Se protestoi aina, kun otan sen lemppari mökin pois ja laitan tilalle toisen, vetämällä sieltä kaikki vessapaperit pois ja tekemällä pesän niistä häkin nurkkaan.. Voi miten suloista!! <33 ;)

Kuka teistä tykkää Green Daystä?? Jos ei, niin ei voi olla mahdollista!! GD:tä parempaa ei ooo!!!! Mulla soi just nyt american idiot.. <3 Ostin torstaina bullet in a bible (luoti raamatussa) levyn (GD:n), ja siin tuli mukana dvd.. Se on just hyvä!! Ja ne biisit kans.. mut ne ei oo ihan oikeita, tai silleen, ku ne on siinä jossai keikalla ja siel kuuluu yleisön ääni ja silleen.. No, mä toivon joululahjaks sitä American idiot levyä, mikä on sitten ihan oikea ^^ Jeejee.. mä toivon joululahjaks vaan sitä, ja mp3-soitinta. En vaa keksi muuta!! Hyvä minä.. .. .... No, eipähä ainakaa vanhempien tartte tuhlata turhaa rahojaa.. Vaik onha se mp3-soitinki tosi kallis, mut ei tartte sit ostaa mtn muuta :> Ku saanha mä jotain sukulaisiltaki.. Jotai krääsää, heha.!

Nyt tulee boulevard of broken dreams... jeee!!!!<333