Noniin kivaa, nyt on taas uus vuos alkanu.. .. Voivoi kun aika menee!! x>>

Mä sain tänään k-i-t-a-r-a-n!! jee!!!! Se on siis mun tädin vanha, mutku se lähti taas sinne kreikkaan (se asuu siel sen miehen kaa) ni se anto sen mulle ku ei se ois mahtunu mukaa.. Mut kivaa! Se on vähän epävirees, mut meiä iskä osaa virittää sen ku se on soittanu paljo kitaraa.. se osaa soittaa tosi hyvin!! Mutku se kitara o vähä epävirees ni ei kuulosta oikee miltää.. Mä yritin soittaa ukkonooaa, seki kuulosti iha oudolt ku se on nii epävirees.. No kai joku sen joskus jaksaa virittää?? O.o toivotttaann..

Huomen alkaa koulu.. Ja on taas riddingaus!! Huomen on koulus matikkaa, kässää, enkkuu, matikkaa ja hissaa. Ei meille kaitt mistää tullu läksyy, ainaki ku katoin vihkoja ni en ollu laittanu mtn.. No toivotaan!! En jaksa soittaa kellekkää ja kysyy....... voinha mä ne koulus tehdä jos en oo sit tehny ^^