Nyt on itsenäisyyspäivä.. kivaa kun ei oo koulua ^^ Heha.. Nyt telkast tulee niitä linnanjuhlia, mut emmä jaksa kattoo ;>> Katoin kyl jo varmaan yhteensä puol tuntii, mut sit en enää jaksanu ku eihä siellä ole keitään muita kun vanhoja pappoja!! Ei pahalla papat >8DD Hihihihiii..

Mä oon tehdy sitä mun gd leiskaa.. (green day!) Kyl siit iha hyvä tulee, kuha saisin suhteutettuu niitte solujen koot, ku ne on iha epäsopusuhtaset ja sen takii ne ei mee leveemmäks.. Kuvan oon jo saanu laitetuu ja linkit.. Mun pitää vaan isontaa tekstin ja linkkien kohtaa ^^ Et joo.. Huohjaa, en kyl jaksais.. Enkä oo jaksanu tehä sitä seinälippuukaa.. No niin.. ehkä viikonloppuna?

Meril vaihtuu jakso.. huomen on eka uutta jaksoa ;> Ekaks on matikkaa.. Nyyhky. Meil alko vast nyt matikka.. Tulee iha ala-aste mieleen ^^' Meil on täs jaksos kirjallisina aineina vaan enkku, hissa ja matikka. Ja just ne TYHMÄT!!! Paitsi enkku ei oo tyhmää, mut miettikää enkuu + matikka + hissa!! Meiän luokkiski sano et tää on kaikkein vaikein jakso, ja siltä se kyl vaikuttaaki.. Ettäää niin.. Hömhöm O.O'