Courier.. voi hitto miten tylsiä fontteja.. nyyhky ;<

Tänään oli josjonkinmoista, siivonsin Nitan häkin, leikin Nitan kanssa, tein läksyjä ainakin tunnin, tein uuniperunoita, söin, olin Masan kanssa ulkona 2 tuntia, sitte taas läksyjä ja koneella vähän aikaa kun karo tunki koneelle, ja nyt saan vihdoin olla rauhassa. Musta on ihan trkeeta ku kaikki muut saa vaa tulla koneelle päivällä, ja sit mun pitää aina olla jossai 21.00 jälkeen.. niinku nytkin. Ootte varmaa vähä ihmetelly, ku mä oon kirjottanu melkei jokasen merkinnän ihan illalla.. Dohh.. syyttäkkee karroo! hihaa(n).

Kohta meen antamaan Nitalle ruokaa.. mul on aina tapana antaa sille joka yöks porkkanaa ja näkkäriä, ne on ne pakolliset. Sit annan sille kaikkee muuta, mitä nyt jääkaapissa on.. Välillä annan sille puurohiutaleita, niistä se tykkää kans^^' Sit se tykkää sienistä mm. herkkusienistä. Niitäkin annan sille.. jaja.. Kaikkea sellasta x] Hihhii..

Masal on ylihuomen ne synttärit, enkä oo vieläkää ostanu sille lahjaa! Huomen meen tallille ja oon siel kuitenki varmaa 20.00 asti, eli en ehi ostaa lahjaa sille.... ellen sit käy perjantaina just ennen niit syndei. Hahhee. :<< Voi hitto! Ois pitäny tänääki olla vaa yksin ni oisin ehtiny ostaa sen lahjan. Hö!