Huomenna on niinku ussan koe, mantan kirjallinen ja kässän koe!! En oo lukenu niinku yyyyhtään!!! Mä häippäsen koneeltaki ihan kohta.. lukemaan. Eikä! Musta se on niin tyhmää vaan lukee jotai tylsää juttua!!!! ö.Ö Se on vaan niin tylsää, tuntuu ku menis ihan turhaan aikaa hukkaan. Vaik eihän se niin oo, meil on ussaaki vaa yks jakso eli jos siitä saa nelosen ni jää luokalle. Että kaipas siitä jotain hyötyä on, ei vaan tunnu TOD siltä.!

Me pidettiin eilen Nitaa (mun hamsteria) yläkerran vessassa juoksentelemassa. Vähään aikaan katottiin jonnekki muualle päin, ja sit ihmeteltii et minne Nita oli menny.? Sit mä katoin naulakoita mis meil on kaikki pyyhkeet ja kylpytakit, ni tää oli kiivenny sinne ihan ylös, melkei katonrajaa ja se vaa haisteli siel. Mä olin ihan silleen et APUVA!!!! Otin sen sit nopeesti sieltä pois. Huh!! Nita on ihan selkee kiipeilijä sielu. Se kiipeilee sen häkissäki ties miten millonki, ja aina se yrittää kiivetä kaikkien juttujen päälle.. huvittavaa tyyppi ^^'