Mulla on ihan kamalan tylsää. Ihan totta.! Mul ei oo mitään tekemistä. Noniin.. Mult on lanka loppu eli en voi tehä sitä mun kaulahuiviakaan, eikä oo mitää hyvää kirjaakaan mitä vois lukee.. pistepistepiste.. Ja koneellakaan ei oo mitään muuta ku tää mun uus juttu ^^' Hehhehhhee.

Mä oon alkanu kiinnostumaan käsitöistä!! Hienoo!! ;>> Mä vaan haluisin tehä niitä. Niit ois niin kiva tehä. Mutku langat maksaa aina jotai 6€ eli turha edes haaveilla.. .. ... No jaa, varmaa joissai halpa marketeissa on jotai halpaa lankaa mikä katkee heti ku vähänki yrittää käsin katkasta.. Mun pitäs ostaa kans neulomis puikot, ku meil on vaa sellasii hullun isoi ja paksui.. vrkkuukoukkuja mul kyl on, mut ne on kaikki aika paksuja eli tarttisin ohuemman.. Ja sitten mun pitäs miettii mitä voisin tehä!!! Ois kiva vaikka neuloo jotai jollekki joululahjaks.. Ku ois vielä hyvin aikaa. Mut kenelle ja mitä?! Ô.ô niinBä..

Mulla on siis vielä kerran niin T-Y-L-S-Ä-Ä-Ä-Ä-Ä-Ä-Ä-Ä-Ä-Ä !! Ihan oikeesti. Sanokaa mitä mä voisin tehä?!??  Hei täähän näyttää kivalta ku tän tekstin laittaa tälleen.. Joo, tälleen mä alan kirjottamaan!! No vitsivitsi, kuitenki huomen aattelen et "hyi mite vammane" joten turha uskoo mitä mä sanon..

Huomen on ridaus!! Ihanaa!! Tallil on nii ihana olla. No, kesäl siel oli kivempi, nyt syksyl siel on niin ankeen harmaata niinku kaikkialla muuallakin.! Kaikki on oikeesti niin harmaaata!!! Mun aivot lyö tyhjää.! 8//

Mitäs muuta huomenna on.. .. mul oli äsken mieles joku juttu mut se unohtu. No voe harmi. Onneks huomen ei oo terpan tunteja.. huh!! Tänään oli, se oli varmaa ihan tahallaan jättäny ikkunan auki välkän ajaks et MÄ jäätysin sinne ku tunti alkas.. ja mä pidin lapasii kädes ja sit se alko karjuu siin et: "Ei niitä lapasii sisällä tartte pitää, olis ne kuinka muotia tahansa!!!". Siis voi vanha mummeli, saanks mä sanoo et mul oli kylmä???? Ei, se ois kuitenkin sit karjunu et no oisit pistäny enemmä päälle. Se on ihan kivikautinen koko mummo!! Se siis oikeesti on mummo, varmaa 70v. No joo.. .. Omapaha on ongelmansa.

Mun pitäs varmaa lopettaa.. tai en voi, mitä mä sit tekisin?? Mariakaa ei tunnu vastaavan meseen, ja jos lähetän herätteen se on mulle siitä vihanen koko huomisen. Ja mä en kestä sitä!!!!!!  Mä nyt sitten lähen. Antamaan Nita hamsulleni ruokaa.. moicca!